یزدفردا: رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: همایش پیرغلامان حسینی مهمترین اجلاس دینی کشور است و به عنوان اجلاس بین بخشی در کشور مطرح است.

به گزارش یزدفردا: جواد رمضان‌نژاد امروز پنجم اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در کرمان با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: این عملیات علامت مهمی برای جهانیان وعزت و اقتدار جمهوری اسلامی را همه جهان به چشم دیدند.

وی در ادامه افزود: سال گذشته سه استان داوطلب میزبانی اجلاس بیست و یکم پیرغلامان حسینی بودند که با توجه به تحولات منطقه، بنا شد کرمان به عنوان زادگاه سیدالشهدای جبهه مقاومت، میزبان اجلاس باشد.

رمضان نژاد بیان کرد: در عملیات طوفان الاقصی در حال برنامه ریزی برگزاری اجلاس بودیم که وعده صادق هم رخ داد و بعد از این جریان خیلی‌ها نگاهشان به شیعه عوض شد و نشان داد شیعیان پرچمداران قدس هستند، لذا اجلاس پیرغلامان حسینی که تکریم از خادمان اهل بیت است، امسال اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای کشور گفت: همایش پیرغلامان حسینی، اجلاس بین بخشی در کشور است و صدا و سیما به عنوان هماهنگ کننده آن است.

وی اظهار کرد: همایش پیرغلامان حسینی مهمترین اجلاس دینی کشور است، به طوری که حتی پیشنهادهای متعددی مانند برگزاری مشترک با عراق و یا در ایام اربعین هم داریم.

محمدمهدی فداکار استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به حضور میهمانان خارجی در همایش پیرغلامان حسینی اظهار کرد: کار برای امام حسین(علیه السلام) کار دلی است و همه باید تلاش داشته باشیم این همایش به خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم معرفی هیئت‌ها و پیرغلامان استان کرمان که دهه‌های زیادی فعالیت دارند، افزود: باید این همایش آبرومند برگزار شود و هیچ کوتاهی در این زمینه نباید صورت گیرد.

فداکار با تاکید بر تکریم و مراعات عزت میهمانان تصریح کرد: ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان در این همایش معرفی شود.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای حمل و نقل، اسکان، برگزاری مراسم و ... با دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی استان کرمان انجام شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا